Rabo ClubSupport

Hartelijk dank voor uw stem

Donderdagavond 12 oktober 2023 hebben we uit de  Rabo ClubSupport weer een mooi bedrag mogen ontvangen van 922,83 Euro. Een resultaat dat tot stand is gekomen door de RABO leden die op onze stichting hebben gestemd. Daarvoor heel hartelijk dank!

Ons doel
De Stichting Vrienden van de Johannes de Doperkerk te Montfoort heeft onder andere het doel het kerkgebouw zoveel mogelijk open te stellen voor de gemeenschap Montfoort Linschoten. Door bijvoorbeeld in de zomer maanden op de woensdag en zaterdagmiddag het kerkgebouw open te hebben voor bezoek, open monumentendag, jaar- en kerstmarkt, organiseert concerten zelf of in samenwerking van anderen. Een gebouw voor iedereen. Aankomend jaar aandacht voor betere sfeerverlichting.

Klik hier als u alle resultaten van de RABO Leden stemmingen wilt zien; selecteer Utrechtse Waarden e.o..