Jaarmarkt, zaterdag 24 augustus

Om half 10 hebben we met de bel de weggeefmarkt, op zaterdag 24-08-2024, geopend. De weggeefmarkt in deze vorm, werd voor de derde keer gehouden en trok veel bezoekers. De markt in en naast de kerk en “Dweilen op het Plein” van de muziekvereniging Ons genoegen deden het Pastoor Spaanplein bruisen van activiteit.

Naast allerlei leuke spulletjes op de markt die gratis meegenomen konden worden, werd er ook goed genuttigd van koffie, thee, thuis gemaakte appelgebak, appelcake en meer, de overheerlijke wafels werden weer gretig afgenomen. Bij de deur werden mooie bloemstukken te koop aangeboden en zo was er voor iedereen wel wat te vinden. Gastheren en -vrouwen van “Ontmoeten raakt” zorgde voor een hartelijk welkom.

Hoewel de organisatie bij het opzetten van de buitenmarkt in de morgen de regen moest trotseren en in de middag de tenten eerder moesten afbreken i.v.m. de felle wind, was het een schitterende dag.

De organisatie dankt allen die onze markt hebben bezocht, maar bovenal de vrijwilligers die hebben bijgedragen tot het welslagen van deze markt!
Klik hier voor enige foto's.